منتدي الانبا بيشوي
اهلا ومرحبا بك زائرانا الكريم نتمني لك قضاء اسعد الاوقات في شات القديس الانبا بيشوي حبيب المسيح

مكان الخطية Mora1010

منتدي الانبا بيشوي
اهلا ومرحبا بك زائرانا الكريم نتمني لك قضاء اسعد الاوقات في شات القديس الانبا بيشوي حبيب المسيح

مكان الخطية Mora1010

منتدي الانبا بيشوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الانبا بيشوي

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

مكان الخطية

كاتب الموضوعرسالة
السندباد

مكان الخطية Empty
مُساهمةموضوع: مكان الخطية   مكان الخطية I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 12:50 pm

--------------------------------------------------------------------------------

ياحمل واقف قدامي++++++ياخطيه ليه مش تركاني ياعمري ليه بتعاني+++++وليه دايما واقف مكاني كل يوم اقول اتغير من تاني++++++ودموعي وقتها متبقاش سايباني انا واقف بدموعي في مكاني++++++ مش عاوز اكون حاني ضعفي وخوفي والامي++++++ماضاعت مني ايامي بعيش عيشه بطعم الموت+++++مهو ياربي من المر والسكوت ياربي والهي يسوع++++مستني خلاص الينبوع حملي ده ذاد مرار++++++وانا خايف من الانتظار انا خايف يالهي+++++ اصحي في يوم الاقي عدتت سنين وسنين+++++حيران قلبي وتملي حزين ياربي فين حياتي وفين المعني++++وقلبي مليان اااااه وفيه الطعنه ولاخر يوم ياربي في حياتي+++++هعيش ندمان ليوم مماتي وفي نهايه كلامي+++++ بقول مش راجع تاني
دي الخطيه مش امان+++++دي ذل وحرمان وانا قررت ارجع بر الامان

مكان الخطية
صفحة 1 من اصل 1